BLOPPIS

 

Det här är ett par äkta Levi`s 501 i storleken W30 L32, stolek 27-28.
När jag köpte dem skulle jag till en början klippa dem till shorts men det blev aldrig riktigt av. Nu har dem bara legat inne i min garderob och väntat på att få användas.
Levi`s är ett väldigt bra och omtalat märke och har varit väldigt populärt de senaste åren.
Till dessa skulle jag matcha en vit t-shirt som är lite slarvigt instoppad, antingen ett par convers eller ballerina, ett par snygga solglasögon och en slarvig uppsat knut.
Har ni några frågor är det bara att slänga in en kommentar!
PRIS: 50 KR
 
 
 
Den här gånger är det ett par färdig klippta shorts som ligger i potten. Även de är ett par Levi's 501, fast de här är i storleken W28 L32, vilket motsvarar ungefär 26-25 i vanliga jeans.
Jag säljer dem på grund av att de är för små.
Till dem skulle jag matcha med utsläppt hår, en vit virkad topp och ett par snygga ballerina. Men för att fixa till det ännu mer skulle jag lägga på en snygg skin ryggsäck.
PRIS: 35 KR
 
 
Ett par super söta shorts som jag köpte när jag vari i London förra året. De är jäte fina och mycket lätta att matcha. Själv skulle jag ha någon lätt bas tröja instoppad och smycken i guld till brun brända ben. Bra plagg när man inte har något att ta på sig, efter som att de piffar upp en hel outfit.
Pris: 50 kr
 
Säljer jag mina converse som har blivit för små. Converse är riktigt bekväma skor som passar till allt, både vardag och fest. Frakren ligger på 54 kr och de ligger i din brevlåda 3 dagar efter att de är skickade.
De har stolek 6, vilket är ungefär 38-39.
Pris: 50 kr!! Passa på för billigare CONVERSE kommer ni inte att hitta.
(Skorna på bilden är inte tvättade vilket de självklart kommer att göras innan jag skickar dem!)
 
Jätte fint linne i stolek S, köpt i New York för 2 år sedan. Använd max 2 gånger.
Pris: 20 kr
 

Snyggt linne, aldrig andvänt!
Pris: 20 kr

Kommentarer
Postat av: ELSA

hejhej som du redan vet så är jag intresserad av de ljusa tillklippta Levi´s 501 shortsen! vet inte riktigt vad jag ska göra för att köpa den.

2012-07-11 @ 18:28:57
URL: http://asle.devote.se
Postat av: Emma

Är levi's shortsen sålda än? Annars skulle jag säga att jag hemskt gärna vill köpa dom, 35 spänn, vilket kap! Vad skulle frakten kosta om du ska frakta dom till Borås? :) vi kan höras mer via mail.

2012-07-22 @ 14:19:21
URL: http://emmagester.blogg.se
Postat av: Emma

Hej!
Vilka snygga kläder :)!
Finns shortsen kvar (är medveten om att inlägget var för ett tag sedan)?

2012-08-03 @ 22:25:59
Postat av: Emma

Jag är intresserad av levis shortsen. Finns de kvar?
Ser att det är ett äldre inlägg, men jag testar ändå :)

2012-08-05 @ 18:09:57
Postat av: Anonym

du har inte kvar levis byxorna ?:)

Svar: Jo, det har jag :)
Nathalie Ångman

2013-03-19 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0