BLOPPIS #2




Bloppis nummer 2 är nu igång!
Den här gånger är det ett par färdig klippta shorts som ligger i potten. Även de är ett par Levi's 501, fast de här är i storleken W28 L32, vilket motsvarar ungefär 26-25 i vanliga jeans.
Jag säljer dem på grund av att de är för små.
Till dem skulle jag matcha med utsläppt hår, en vit virkad topp och ett par snygga ballerina. Men för att fixa till det ännu mer skulle jag lägga på en snygg skin ryggsäck.
Start budet är på 35 kr!!
Buda på nu!

Uppdatering: Jag har fått frågor om frakten och den kommer att ligga runt 54 kr och ta tre dagar :)
Jag avslutar inte bloppisen utan den till kl 24:00 den 20/6, fortsätter så buda på!
Här är instruktionerna för bloppisen:

Jag har bestämt mig för att görs detta till en auktion, alltså jag ger er ett start pris och ni lägger på priset med hur mycket ni är berädda att betala. När någon lagt ett bud så måste ni höja ert bud med minst 2 kr. Ni budar genom att kommemtera till endast bloppis inlägget. Jag uppdaterar inlägget för varje nytt bud som kommer så att ni kan titta till er sak ni har budat på.
Det kommer upp en ny sak varje dag och auktionen börjar kl 06:00 och avslutas vid 24:00.
I varje bloppis inlägg så står det en kort beskrivning om saken.
Vinnaren av plagget står för frakten, vinnaren kommer även att bli kontaktad på mail när auktionen är avslutad. Därför är det viktigt att ni skriver er mail i kommentaren när ni lägger ert bud.
Hoppas ni tittar in och hittar något som passar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra? :)

2012-06-19 @ 09:31:36
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

min syster är intresserad av dom, men hon undrar lite om frakten osv, men du kan kontakat henne på fridagullarbergs.blogg.se där tror jag att det finns hennes mejl adress också :)

2012-06-19 @ 14:23:00
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/
Postat av: elsa

JAG ÄR INTRESSERAD!vad kostar frakt?

75:-?

2012-06-19 @ 14:38:11
URL: http://asle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0