120429

Hej bloggen!
Den här veckan har varit en jobbig vecka med mycket plugg och nationella prov. Men igår så var jag och en kompis med på en musikvideoinspelning på Stureplan. Vi skulle vara med och dansa. Ska bli kul att se när den kommer ut, håll koll på Youtube runt den 7 Maj!
Nu är jag ute med Beso men ska snart äta frukost, tänkte faktiskt sitta ute idag! Det är ju så himla fint väder, måste ju passa på.
Vad ska ni göra idag då?
Vi hörs senare!


TV4 imorgon

Hej hopp!
Idag så fick jag ett sms av min cheerleading tränare att vi ska vara med på TV4 Nyhetsmorgon i morgon!! Så alla slår på Tv 07:39 för då är jag med! Jag är toppen längst till vänster, om ni undrar. Ska upp kl 03:00, för att sedan bli upphämtad av en taxi till studion. Sen uppträda, äta frulle, taxi till skolan, nationella i 3 timmar! Japp, min dag!
Hörs imorgon fina ni!


120419

Hej, bloggen!
Idag är det en ny dag med friska tag!
Sitter på bussen och är på väg till skolan. Den här veckan har det inte varit så bra uppdatering här på bloggen, men det finns en förklaring till det. Det har varit en jobbig vecka med ett nationellt prov varje dag! Det är två st kvar, tyska läsförståelse och SV muntliga.
Önska mig lycka till så hörs vi senare!
Pöss Pöss


Dress code 17/4


Dagens inspiration #8


Så här kommer jag att gå klädd i sommar, snygga pimpade shorts och en snygg topp!
Aaa, jag vill ha sommar, NU!

Conscious collection x3

Conscious collection x3



Dagens

Här kommer en liten smygkik på dagens...

 


120416

Good morning Sweden!
Idag skiner solen och vädret är underbart och varmt! Allt man kan önska sig. Det är även första dagen i skolan idag och jag missade min buss, ovanligt? Nej...
Det känns som om man borde komma i tid första dagen på lovet, men inte jag. Ikväll är det cheer träning, som jag har längtat! Men kommer nog bli ganska bra uppdatering idag, känner det på mig!
Vi hörs senare, Pöss Pöss!
Jag idag:


WTF?

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/3033785/images/2012/pic_198428159.jpg" class="image">


Snö??!

God kväll!
Vaknade idag vid typ 14 av att Karin kommer in och väcker mig och skriker att det snöar. Jag trodde inte att det var sant först, men det var det! Nu ska vi gå och hämta Molly vid bussen för att ha film mys. Måste gå nu men hörs senare!
Pöss Pöss


Fredag den 13

Hej, sitter just nu på bussen och är på väg hem. Nu den här påsklovs veckan har jag jobbat, har börjat 8 men behövt gå upp vid 6 för att åka till jobbet. Slutar vid typ 17 tiden och sen tar det ungefär 1 timme för att komma hem. Japp, min roliga vecka! Eller inte...
Det förklarar den dåliga uppdateringen, tänkte gott göra er med att göra några test inlägg till den nya inriktningen till bloggen. Tänkte även ha en frågestund, där ni får ställa så många frågor som helst till mig, allt ni har undrat.
XOXO


120409

God morgon! Sovit gott?
Jag har sovit som en prinsessa, och ville verkligen inte gå upp när klockan ringde. Så istället för att gå upp tog jag fram datorn och tittade på gg.
När jag hade tittat färdigt gick jag upp och åt frukost. Nu sitter jag i bilen och är på väg till det sista påsklovsfirandet och påskbordet för i år. Bakade även en kladdkaka innan vi åkte också som vi tar med oss. Om ni vill kan jag lägga upp receptet sen när jag kommer hem.
Hörs sen, Pusspuss!


Degar framför gg

Hej bloggisch!
Dagen idag har varit helt awsome! Vad mer kan man önska sig, sol, vår,träning och syster? Ja, de orden beskriver verkligen min dag!
Nu ligger jag och degar framför gg med en stor kopp te, hoppas ni haft en lika bra dag som mig, XOXO gossip girl
Lyckades fånga en bild på dessa två snyggingar, avundsjuka eller vad?

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/3033785/images/2012/pic_197566940.jpg" class="image">


120804

God morgon!
Har legat i sängen och bara gossat med Beso. Ska gå ut och springa och köra lite styrka nu, så vi hörs sen!


Glad påsk!

Hej, hoppas ni har en bra påsk med mycket ägg och godis. Bloggingen blir bättre imorgon, nu vill jag bra umgås med min familj och vänner.
Ha det bra så hörs vi imorgon!
Pusspuss


GG

Har haft en väldigt bra dag idag, för det första det är PÅSKLOV, woop woop!
Men det har för övrigt varit en väldigt bra dag, chill lektioner och prat med mina fina vänner efter skolan, jag verkligen älskar dem man kan prata om allt med dem och de hjälper till, stöttar och ger förslag, puss på er!
Sen kom jag hem åkte på världens bästa cheer träning och fys i 45 min efter.
Nu har jag duschat och ligger i en nybäddad säng och tittar på GG.
Ha en bra kväll så hörs vi imorgon!
Godnatt


Vad vill ni läsa om?

Ja, nu när jag är tillbaka så vill jag ha ännu mer insperaion från er, jag vill veta vad ni vill att jag ska skriva om?
Jag har några förslag och kommer lägga in lite tester så får ni kommentera vad ni tycker och om ni vill att jag ska fortsätta på samma spår.
Jag har även funderat på att bytta inriktning på bloggen till foto,mode och självförtroende blogg?
Kommentera gärna vad ni tycker!
Peace out!

Bjuder på en gammal bild på mig

Tillbaka

Hej, alla fina och trogna läsare, hej alla nya också!
Gud vad ni är fina och gulliga som fortsätter med era söta och stöttande kommentarer. Men också att ni fortsätter kika in här då och då!
Jag har bestämt mig för att komma tillbaka och blogga, har massor med idéer till bloggen som jag ser fram emot att dela med mig till er!
Under den här blogg-pausen har jag gått igenom en tid i mitt liv som jag inte är så stolt över men som nästan alla tonåringar går igenom.
Jag har inte mått så jätte bra och mår fortfarande inte bra, men är på bättringsvägen.
Tack för att ni är förstående! Puss på er!

RSS 2.0