16 Maj

Hej bloggen!
Kom hem nyss och ska ut och springa med en kompis, vi hörs när jag kommer hem.
Puss

image description

Sista för idag


God natt

Dip Dye


Funderar på att göra en ny dip dye, hade en röd förra gången men är sugen på att göra en förändring och satsa på grönt eller blått. Vad säger ni, ska jag göra?

Fashion Against Aids



Den här super gobiten fick följa med mig hem idag, har varit på jackt efter den och det andra linne men inte hittat dem. Antingen så har 36 varit slut eller så har det inte funnits någon alls. Men idag hade jag sån tur!
Vad tycker ni?

Cheer-inlägg

Hej hopp!
Kom nyss hem från träningen och ska sätta mig och äta.
Träningen gick super bra idag och jag satte min dubbel hopp-handvolt!!!!
Känns som att allt går som smör på träningarna nu för att i lördags så klarade jag och min byggrupp att snurrcradel!!
Haha, sorry för ett tråkigt cheer inlägg, ska gå och äta nu men jag var även och köpte en tröja idag som jag kan visa er.
Hörs snart


Det här är en kick toss

Gina tricot

Gina tricot

Det här är mina favoriter från Gina tricot just nu! Vilka är era favoriter?

Hål i klänningen?


Vad tycker ni om att ha hål i klänningen?
Hiss eller diss?
Själv tycker jag att det är en riktigt hiss, försöker hitta en liknande fast i mörkröd till skolavslutningen!

Jordgubbar!🍓

Sitter på bussen och äter jordgubbar, har mina coola convers på mig, så jag kände för att matcha lite!


Bilder från veckan

Tidsinställt


image descriptionimage description

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Nastygal

Tidsinställt
Nastygal

 


Lillabloggen


E det någon som har tittat på lillabloggen? Har ni inte gjort det så måste ni titta! Jag har valt ut några av mina favoriter och jag lovar att ni inte blir besvikna!!

Skärpning för mig!

Nää, nu har det verkligen gott dåligt för mig! Hatar när bloggare lovar saker och sen inte håller vad de lovar och nu gör jag samma sak! Jag har lovat så många saker som jag har gjort, skäms på mig!
Nu ska jag skärpa mig och fixa så att ni får de inlägg jag har lovat!
Konstigt nog så har statistiken stigit under de här dagarna då jag inte har varit aktiv, Välkomna!
Hoppas ni vill stanna!

Vi hörs snart!

Cheerhelg

Hej, bloggen!
Den här helgen kommer att bli en riktig cheerhelg! Imorgon ska jag först jobba och sen har jag uppvisning med bästa Caprains! Vi ska visa upp vårt program + lite extra coola bygg! Sen på söndag ska jag på tryout för Twisters cheer elits senior A lag. Vet inte hur det kommer att gå, men hoppas på det bästa! Kanske inte blir den bästa uppdateringen men jag ska verkligen bättra mig!
xoxo Nathalie


RSS 2.0