Min helg

Hej på er!
Min helg spenderats med min fina vän Saga, därför har det inte blivit någon blogging. Lördagen var vi  inne i stan, vi tog det lungt och pratade, skarattade, fikade titta lite i butiker och bäst av allt tittade på BREAKING DAWN PART 1!!
Den var så grymt bra, helt klart bäst av alla de tre filmerna tidigare! Har ni inte sett den så gör det! På söndag så tog vi det bara lungt hemma hos Saga och tittade på The OC, hela säsong 1. Den är ju så bra, man kan se den om och om igen!
Just nu sitter jag i skolan och slutar snart sen ikväll har jag gymnastikträning men bloggingen kommer att ligga på topp idag, jag har så många nya ideér och insperation, ses snart!
Hittade den här bilden på min fina vän Saga när hon modellade för något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0