BLOPPIS

Hej,
Nu gör jag ett nytt försök med min bloppis och den här gången är det en helt vanlig bloppis.
Jag kommer att lägga in ett antal klädesplagg och ni kommer att kommentera om det är något ni gillar och vill köpa. Självklart så är det först till kvarn, alltså den som först kommenterar att den vill köpa klädesplagget.
Köparen står för frakten som ligger runt 50 kr. När bloppisen avslutas kommer jag att maila som ska köpa plaggen, får jag inget svar efter 24 h så har nästa på tur att få köpa plagget, den andra som kommenterade. Men är det så att av någon anledning är du inte hemma inom de närmsta 24 h så kommer vi överens per mail om hur vi löser det.
Hoppas ni hittar något som faller er i smaken!
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0