BLOPPIS #1





Den första auktionen är igång!
Det här är ett par äkta Levi`s 501 i storleken W30 L32.
När jag köpte dem skulle jag till en början klippa dem till shorts men det blev aldrig riktigt av. Nu har dem bara legat inne i min garderob och väntat på att få användas.
Levi`s är ett väldigt bra och omtalat märke och har varit väldigt populärt de senaste åren.
Till dessa skulle jag matcha en vit t-shirt som är lite slarvigt instoppad, antingen ett par convers eller ballerina, ett par snygga solglasögon och en slarvig uppsat knut.
Har ni några frågor är det bara att slänga in en kommentar!
Start budet är 50 kr

Bloppisen är nu avslutad! Tyvärr så var det inte så många som var med, men det blir bättre imorgon!
Grattis Moa Levi's jeansen blev dina för 50 kr! Jag har nu kontaktat dig på din mail med information.
Ny bloppis kommer upp imorgon kl 06:00!

Kommentarer
Postat av: fanny

sv: tack du !

Passar byxorna fortfarande dig ? Vilken storlek har du i vanliga fall i byxor 34 eller 23 t.ex. ?

kram

2012-06-18 @ 16:33:35
URL: http://fannytime..blogg.se/
Postat av: fanny

okej tack ! Tyvärr blir de nog lite för stora för mig då, hade varit intresserad annars.

kram

2012-06-18 @ 16:48:40
URL: http://fannytime..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0