BLOPPIS #3


Bloppis nummer 3 är nu igång! Idag så säljer jag mina converse som har blivit för små. Converse är riktigt bekväma skor som passar till allt, både vardag och fest. Frakren ligger på 54 kr och de ligger i din brevlåda 3 dagar efter att de är skickade.
Start budet ligger på 50 kr!! Passa på för billigare CONVERSE kommer ni inte att hitta.
(Skorna på bilden är inte tvättade vilket de självklart kommer att göras innan jag skickar dem!)

Har varit lite frågor angående bloppisen så jag lägger in hela instruktionen med hur det går till.

Jag har bestämt mig för att görs detta till en auktion, alltså jag ger er ett start pris och ni lägger på priset med hur mycket ni är berädda att betala. När någon lagt ett bud så måste ni höja ert bud med minst 2 kr. Ni budar genom att kommemtera till endast bloppis inlägget. Jag uppdaterar inlägget för varje nytt bud som kommer så att ni kan titta till er sak ni har budat på.
Det kommer upp en ny sak varje dag och auktionen börjar kl 06:00 och avslutas vid 24:00.
I varje bloppis inlägg så står det en kort beskrivning om saken.
Vinnaren av plagget står för frakten, vinnaren kommer även att bli kontaktad på mail när auktionen är avslutad. Därför är det viktigt att ni skriver er mail i kommentaren när ni lägger ert bud.
Hoppas ni tittar in och hittar något som passar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0