Kenza

Kenza driver bloggen kenzas.se som de flesta vet, men hon är en så grymt bra inspirationskälla så att det inte är sant! Varje dag varierar hon sina outfits och lägger ut grymt bra bilder till bloggen. Hennes sjukt snygga stil är ju inte att prata om, to die for!
Jag har valt ut några av mina favoriter, vilken är er favorit?
 
 
   
Jag är just nu i väg och jobba på ett konfirmationsläger men kommer hem den 5 juli.
Undertiden medans jag är borta kommer det att komma upp tidsinställda inlägg.
Undrar ni över något är det bara att slänga in en kommentar eller fråga något i min frågelåda.
Ha det bra, puss!
                     

Kommentarer
Postat av: naima

alla hennes outfits är så snygga!

2012-06-26 @ 00:05:24
URL: http://www.enchante.spotlife.se
Postat av: Christine&Paris

Jag trodde jag svarade dig men det var visst som jag hade drömt, eller glömt!

Varken Victorias Secret (antar att det är det du menar med VS?) eller Forever 21 finns i Paris. Hoppas du får en fin vistelse här ändå ;)

2012-06-26 @ 08:41:39
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0