Mina djur

Jag har fått ganska många frågor om jag har några djur och svaret är JA, det har jag.
Jag har 2 st en katt som heter Simba och en hund som heter Beso.
Simba fick jag i julklapp när jag var 7 år och sen den dagen har han alltid varit min käraste ägodel. Han är så snäll och så gosig. Varje natt ända sen jag fick honom har han sovit på min huvdkudde i min säng och det är så mysigt! Världens bästa katt!
 
Besito Bandit är hans namn och betyder på spanska "puss tjuven" men vi kallar honom bara för Beso som betyder "puss". Han älskar att pussas och att springa. Jag brukar så ofta jag kan gå ut och springa med honom i skogen, där han älskar att vara. Jag och min syster fick honom när jag var 11 för att vi hade godisförbud i två år. Beso tycker även jättemycket om att hålla på med agility och vi håller just nu på att träna upp honom för att kunna tävla nästa säsong. Vi får oftas många frågor om hur han och Simba klarar att bo tillsammans? Men det funkar verkligen jättebra! De är bästa kompisar och blir oftas väldigt olyckliga när de får vara ifrån varandra.
Jag älskar Beso jätte mycket och han betyder så mycket för mig!
 
Självkart är det copyright på alla mina bilder! Ser jag dem någon annanstans polisanmäls det!
 
 

Jag är just nu i väg och jobba på ett konfirmationsläger men kommer hem den 5 juli.
Undertiden medans jag är borta kommer det att komma upp tidsinställda inlägg.
Undrar ni över något är det bara att slänga in en kommentar eller fråga något i min frågelåda.
Ha det bra, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0