Tips från coachen

Varje mogon efter att jag har borstat tänderna så tar jag alltid 6 st Öljäst och 1 st Zink.
Öljäst tar jag för att den hjälper till att stärker naglarna, man får bättre hud och håret växer snabbare.
Zink är bra för huden och för hälsan, den hjälper till att hålla acne borta och hjälper immunförsvaret.
Jag är väldigt nöjd med funktionerna för både öljästen och zinken, jag märker skillnad på mig själv efter att jag har tagit dem. Mitt hår är friskare och längre, min naglar är starkare, mitt ansikte har jag inte så mycket acne och jag blir aldrig sjuk. Värt att testa!
 
 
Jag är just nu i väg och jobba på ett konfirmationsläger men kommer hem den 5 juli.
Undertiden medans jag är borta kommer det att komma upp tidsinställda inlägg.
Undrar ni över något är det bara att slänga in en kommentar eller fråga något i min frågelåda.
Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0